Bestill Skriketroll

Skriketrollet er gratis, men det tilkommer et ekspedisjonsgebyr på kr 96,- + porto.
Leveringstid ca 2 uker.

Skriketrollet

Skriketrollet er et kosedyr på ca 30 cm. Det kan stå, og er grønn og blid på den ene siden og rød og sint på den andre siden.
Brosjyre
Dette er en informasjonsbrosjyre for barnehageansatte om hvordan forebygge hørselsskader. Den gir praktiske forebyggende råd og øvelser som skal lære og bevisstgjøre barn og ansatte.(A5 format-8 sider)
Skriketrolletplakat
Dette er en tosidig plakat av skriketrollet med en grønn og rød side.(A4 format)
Plakat - Ørets anatomi
Dette er en plakat som viser ørets anatomi og gir en forklarende tekst på baksiden som kan leses opp for barna. (A4 format)
Plakat
Dette er en informasjonsplakat til foreldre, som kan henges opp på informasjonstavlen i barnehagen.(A4 format)

Leveringsadresse

Fyll ut hvem som er mottaker. Eks. Navn på barnehage, firma etc.

Fyll ut navnet til kontaktpersonen hos mottaker

Fyll ut gateadressen til mottaker

Fyll ut postnummer og sted for mottaker

Fyll ut epostadressen ordrebekreftelsen skal sendes til

Fyll ut mobilnummeret til bestiller

Fyll ut telefonnummeret til bestiller

Fortell oss hvilken type virksomhet du bestiller til

Fakturainformasjon

Leveringstid ca 2 uker.

Vi sender faktura utelukkende på epost. Vennligst fyll ut informasjonen under.

Dersom fakturamottaker er et firma eller en organisasjon, vennligst fyll ut organisasjonsnummeret.
Fakturainformasjonen er den samme som leveringsinformasjonen

Fyll ut hvem som er fakturamottaker. Eks. Navn på barnehage, firma etc.

Fyll ut navnet til kontaktpersonen hos fakturamottaker.

Fyll ut epostadressen fakturaen skal sendes til.

Fyll ut gateadressen til fakturamottaker.

Fyll ut postnummeret og poststedet til fakturamottaker.
Vil du motta informasjon på e-post om hvordan barnehagen kan få et bedre lydmiljø og samtidig få muligheten til å gi tilbakemelding? *